تشریفات و خدمات مجالس الف | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات,تشریفات الف,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

تشریفات و خدمات مجالس الف | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات,تشریفات الف,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

قیمت تشریفات عروسی

روز عروسی برای هر کسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا بهترین شب زندگیشان را می خواهند در کنار دوستان و آشنایان به زیباترین شکل ممکن جشن بگیرند،  نحوه ی برگزاری تشریفات عروسی بطور باشکوه و رویایی آرزوی هر عروس و دامادی است. پس طبیعی است که دچار استرس و نگرانی برای چگونگی برگزاری جش عروسی خود شوند.

بهترین راه و معقول ترین گزینه سپردن تشریفات مجالس و خدمات عروسی به یک موسسه تشریفاتی با تجربه و مجرب است.

به طور کلی خدمات مجالس و تشریفات عروسی با توجه به تخصصی که دارند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند، یکسری خدمات وزارتخانه ها و مراسم دیپلماتیک و گروهی خدمات مجالس و تشریفات عروسی و مهمانی ها را بر عهده دارند، قطعا انتخاب شما موسسه تشریفات متخصص در زمینه برگزاری مراسم عروسی خواهد بود.

 

جشن های عروسی می توانند در تالار، ویلا، باغ عروسی و ... به انتخاب زوج ها با توجه به خدماتی که درخواست می کنند هرچه با شکوه تر برگزار شود، این خدمات در تشریفات  ملل عبارتند از:

دیزاین

پذیرایی

سفره عقد

گیفت

گل آرایی و شمع آرایی

کندی بار و آبشار شکلات، کافی شاپ، موزیک، عکاسی و فیلم برداری و ... که انتخاب یا حذف هر کدام از این گزینه ها میتواند قیمت تشریفات عروسی را کاهش یا افزایش دهد.


تشریفات جشن نامزدی

در ایران معمولا مراسم ازدواج در دو بخش برگزار می شود اول مراسم عقد و برگزاری جشن نامزدی و بعد برگزاری جشن عروسی که در بیشتر موارد مراسم نامزدی از طرف عروس و مراسم عروسی توسط خانواده داماد برگزار می شود.

برگزاری هر دو مراسم برای عروس و داماد از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین دلیل برای هر چه باشکوه بودن آن بهتر است همه کارهای جشن به عهده تشریفات مجالس متخصص و متعهد گذاشته شود. انتخاب محل برگزاری مراسم نامزدی و اینکه در تالار، باغ عروسی، سالن و یا منزل شخصی برگزار شود اهمیت ویژه ای دارد که معمولا خدمات مجالس منتخب شما باتوجه به شرایط، تعداد مهمان ها، بودجه شما برای هزینه مراسم نامزدی مورد نظر و ... بهترین پیشنهاد را به شما مدهند تا انتخابی به جا و صحیح داشته باشید.

 

تجهیزات ویژه و به روز تشریفات مجالس ملل موجب شده تا زیباترین دیزاین، گل آرایی، شمع آرایی، تزئینات جایگاه و ورودی و ... را در باغ عروسی ، و تالارها و سالن ها و هر مکانی که شما مد نظر داشته باشید به بهترین شکل ارائه می دهد.

جشن نامزدی می تواند از یک میهمانی خانوادگی خصوصی تا یک مراسم باشکوه و مجلل و با حضور تعداد زیادی میهمان برگزارشود. تشریفات الف با دو دهه سابقه اجرای مراسم جشن نامزدی لحظات بی نظیری را برای شما خلق می کند.

خدمات مجالس و تشریفات عروسی متناسب با بودجه شما

تشریفات و خدمات مجالس ملل با آگاهی از بودجه و میزان هزینه ای که شما برای برگزاری مراسم عروسی خود در نظر گرفته اید امکانات بسیار خوبی را با بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار می دهد.

 خدماتی که تشریفات عروسی ملل  برای عروس و داماد ها ارائه می دهد کندی بار، آبشار شکلات، بازرچه سنتی، کافی شاپ، پذیرایی و همچنین گل آرایی سفره عقد و... است که با استفاده از بهترین تجهیزات و با بهره گیری از مدرن ترین علوم تزئینات و تشریفات مجالس مراسمی با شکوه را برگزار خواهد کرد.

ارائه هر یک از این خدمات با توجه به محل برگزاری مراسم عروسی متفاوت خواهد بود اینکه عروسی در باغ عروسی، ویلا، تالار، سالن عروسی، سالن اجتماعات به صورت مجزا یا مراسم عروسی مختلط برگزار شود اهمیت ویژه ای دارد معمولا این روزها با توجه به وضعیت آب و هوا برگزاری مراسم در باغ عروسی بسیار پر طرفدار است به طور کلی از طرف موسسه تشریفات نیز تزئینات وپذیرایی بسیار راحت تر و زیباتر است.

تشریفات ملل در همه امور و مراحل تصمیم گیری برای انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی شمارا یاری خواهد کرد اسن موسسه بهترین باغ عروسی شرق تهران، باغ عروسی غرب تهران، باغ عروسی گرمدره و باغ عروسی مختلط و مجزا را برای هر مراسمی به شما پیشنهاد می دهد.

شما با دیدن نمونه کارهای تشریفات ملل پایه گذار سبک مدرن و اروپایی درخدمات پذیرایی می توانید با خاطری آسوده  تمام مسئولیت های خدمات مجالس یک عروسی باشکوه را به این مجموعه با کادر مجرب و حرفه ای بسپارید.

گروه تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل دارنده گواهینامه  مدیریت کیفیت  در زمینه طراحی، مشاوره در برگزاری مجالس نامزدی، سمینارها، مهمانی ها، جشن تولد، افتتاحیه ها همچنین پایه گذار سبک مدرن و اروپایی درخدمات پذیرایی  و مجری برگزاری مجلل ترین مجالس عروسی میباشد.