تشریفات و خدمات مجالس الف | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات,تشریفات الف,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

تشریفات و خدمات مجالس الف | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات,تشریفات الف,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

قدم به قدم با تشریفات عروسی تا برگزاری بهترین جشن عروسی

در مورد نحوه انتخاب  تشریفات عروسی قبلا به طور کامل توضیح داده ایم، در اینجا به خدماتی که تشریفات مجالس عروسی برای ارائه خدمات مجالس به عهده دارد می پردازیم.

پذیرایی از مهمانان

پذیرایی از مهمانان در خدمات مجالس یکی از مهمترین مسائلی است که موسسات تشریفات مجالس اهمیت خاصی برای آن قائل هستند. در کترینگ عروسی بیش از هر غذای دیگری، ابتدا غذاهای سنتی ایرانی و انواع غذاهای فرنگی، فینگر فودها، انواع نوشیدنی گرم کافی شاپ یا نوشیدنی های سرد، انواع شیرینی و دسر با توجه به منو و پکیج هایی که انتخاب می شوند در جشن ها ارائه می شود.

چیدمان و تزئینات

شمع آرایی، سفره عقد، معرفی گروه های موزیک، تهیه و طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی شامل انواع خوراک ها و خورشت ها، انواع کباب ها، انواع نوشیدنی، انواع میان وعده ها، سرو و طبخ انواع فینگرفود ها ،سرو انواع سالاد و دسر، طراحی جایگاه عروس و داماد، محوطه سازی، تهیه ظروف و انواع صندلی ،تهیه انواع کیک و شیرینی، نورپردازی، سفره خانه سنتی ، میزآرایی ،آتش بازی وکافی شاپ و ...از مواردی است که تشریفات عروسی با توجه به سلیقه شما و میزان بودجه و هزینه ای که برای مراسم در نظر گرفته اید برای جشن شما آماده می کنند

فراموش نکنیم اینکه مراسم عروسی در باغ عروسی، تالار و در کل جایی که برگزار می شود دارای تزئینات متفاوتی خواهند بود.

مکان برگزاری مراسم عروسی

اینکه مراسم عروسی در کجا برگزار شود را باید با توجه به پیشنهاد تشریفات مجالس انجام شود یک تشریفات عروسی خوب بهترین و متنوع ترین ویلا، باغ عروسی، باغ مختلط، تالار، سالن عروسی و ... را با توجه به تعداد مهمان ها و بودجه ای که در نظر گرفته اید به شما پیشنهاد خواهد داد.
تشریفات ملل با آگاهی از میزان بودجه اختصاص داده شده برای مراسم، بهترین و درعین حال مناسب ترین خدمات را به شما ارائه می دهد و شبی به یادماندنی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

برگزاری عروسی رویایی در باغ عروسی

مراسم ازدواج و عروسی یکی از مهمترین جشن هایی است که همه دختر ها و پسر ها از زمانی که سن و سال خیلی کمی دارند به آن فکر می کنند. برگزاری مراسم عروسی و برگزاری جشن عروسی برای هر کسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر می خواهید عروسی رویایی را تجربه کنید و یک شب به یاد ماندنی برای خود و مهمان های عزیزتان به یادگار بگذارید باید برنامه ریزی کنید

اولین قدم برای برنامه ریزی مراسم عروسی انتخاب تشریفات مجالس و تشریفات عروسی ماهر و باتجربه برای ارائه خدمات مجالس است. برای انتخاب خدمات مجالس مناسب باید به بررسی نمونه کارهای موسسه تشریفاتی بپردازید به بازدید حضوری از مراسمی که برگزار می کنند بروید و از نزدیک همه مسائل را تحت نظر بگیرید.

قدم بعدی بعد از انتخاب تشریفات انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی با توجه به فصل و زمانی است که می خواهید پیوندتان را جشن بگیرید باتوجه به سلیقه، آب و هوا و اعتقادات بعضی از عروس داماد ها مراسم مختلط و بعضی مراسم جداگانه را در سالن، ویلا، تالار یا باغ عروسی برگزار می کنند.

انتخاب باغ هم با توجه به بودجه و تعداد مهمان ها صورت می گیرد معمولا باغ هایی که امکانات ویژه و فضای بزرگ تری دارند ورودی بیشتری دریافت می کنند که این انتخاب هم با راهنمایی موسسه تشریفاتی که انتخاب کردید کار چندان دشواری نخواهد بود.

مسئله دیگری که باید به آن توجه کنید خدماتی است که در باغ عروسی می تواند ارائه شود چایخانه سنتی، کندی بار، آبشار شکلات، بازارچه سنتی، موسیقی سنتی، کافی شاپ، سفره عقد همه می توانند بخشی از برنامه جشن عروسی شما برای پذیرایی از مهمان ها باشد اما برای هر کدام از آنها باید مبالغی را به صورت جداگانه پرداخت کنید.

تشریفات الف با سالها تجربه و تخصص در امر برگزاری جشن ها و تشریفات عروسی بهترین نوع خدمات مجالس را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در تهران و شهرستان ارائه می دهد، تا شبی به یاد ماندنی و عروسی رویایی را برای شما به یادگار گذارد.