تشریفات و خدمات مجالس الف | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات,تشریفات الف,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

تشریفات و خدمات مجالس الف | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات,تشریفات الف,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

گیفت عروس


یکی از خدمات تشریفات و خدمات مجالس ملل، گیفت عروس است که در تشریفات عروسی استفاده می شود (گیفت در زبان انگلیسی بمعنای "هدیه" است). برای زیبایی بخشیدن بیشتر و رویایی نمودن فضای برگزاری مجلس، می توان از شمع آرایی به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه ها استفاده کرد. بار شمع، شمع آرایی میزهای میهمان، شمع آرایی سفره عقد، شمع آرایی در قسمت ورودی و بسیاری از بخشهای دیگر در تمامی پکیج هابه عنوان هدیه وجود دارد.



پکیج های تشریفات عروسی ملل



تشریفات مجالس ملل  با سالها تجریه در زمینه تشریفات عروسی و کلیه تشریفات مجالس خدمات متعددی را جهت رفاه مشتریان گرامی ارائه کرده است. یکی از این خدمات امکان انتخاب پکیج های پذیرایی جهت برگزاری مراسم است.بطوریکه مشتریان محترم می توانند جهت برگزاری یک مجلس عروسی یا نامزدی، بنا به بودجه و یا میل و سلیقه شان، هر یک از پکیج های درخواستی و یا مورد نیازشان را انتخاب و بهمراه مهمانان شان از کلیه امکانات استفاده و لذت ببرند.


این پکیج ها شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سالاد، دسرها و نوشیدنی ها می باشد. همچنین بنا به نوع پکیج انتخابی جهت پذیرایی، خدمات دیگری مانند پذیرایی، گل آرایی مجالس ، شمع آرایی و غیره نیز موجودند که به تناسب پکیج انتخابی ممکنست متفاوت باشند.

ناگفته نماند که در کلیه این پیکج ها ، تمام هزینه های حمل و نقل برعهده موسسه می باشد.

همچنین با هماهنگی با موسسه ، امکان استفاده از خدمات جانبی (مانند: طبق کشی هنگام ورود، گل آرایی ویژه ورودی، آرک گل، حریر آرایی، دکور کندی شاپ و...)  وجود دارد.



آبشار شکلات

از دوران کودکی، در انیمیشن و فیلم های کودک بارها تصاویری را درباره خانه، آبشار و یا چشمه های شکلاتی که کودکان آنرا دوست دارند، دیده ایم. تصاویری رویایی که بسیاری از کودکان با علاقه خاصی، آنرا تماشا می کردند. امروزه به لطف تکنولوژِی بخشی از این ایده های تخیلی به واقعیت تبدیل شده. 

آبشار شکلات یکی از تجهیزات تشریفات مجالس است که امروزه در بسیاری از عروسی ها، نامزدی ها و حتی در تشریفات جشن تولد نیز بکار گرفته می شود. این دستگاه با توان بالایی شکلات را ذوب کرده و سپس به صورت آبشار زیبا بیرون می فرستد و می توان به عنوان مثال بیسکویت و یا خوراکی های مشابه دیگر را به شکلات فواره ای زد تا لایه ای از شکلات بر روی آن بچسبد و سپس توسط مهمانان-بخصوص کودکان-میل شود.




این دستگاه مجهز به ظرفی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که شکلات داخل آن قرار گرفته و شروع به ذوب شدن می کند.

این دستگاه به دلیل کارکرد جالبی که دارد برای مهمانی های کودکان و همچنین بزرگسالان بسیار مناسب است و زیبایی آن

 جلوه خاصی به مجلس مهمانی می بخشد. 

این دستگاه مدل های چندطبقه دارد و با کارکرد مناسبش عملا باعث جذابیت و هیجان بیشتری در مراسم عروسی و یا نامزدی می شود.




 

خدمات و امکانات تشریفات ملل


تشریفات ملل جهت رفاه شما  و برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر مراسم و تشریفات نامزدی، تشریفات عروسی ، جشن تولد و یا مجالس و مهمانی سفارت ، امکانات متعددی را در اختیار شما عزیزان گذاشته است. ازقبیل: پکیج های مختلف شامل منوهای متنوع غذا، نوشیدنی (شامل انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی-نوشیدنی ها و دسرهای مختلف)، پرسنل مجهز با uniform اختصاصی، سرویس ها ی پذیرایی زیبا و دل انگیز، شمع آرایی، گل آرایی، مراسم آتش بازی و...




برای تشریفات عروسی سفره های عقد ما شامل: سفره عقد کریستال، سفره عقد برنز و سفره عقد حریر می باشد. همچنین دارای دو کافی شاپ گرم و سرد می باشد که مهمانان بنا به میل خود می توانند به هر یک از آن دو رفته و از امکانات آنها استفاده کنند. همچنین اجرای مه ،یخ خشک هنگام مراسم آتش بازی (در مراسم عروسی و نامزدی) هم از توانایی ها ما در جهت هر چه اجرای هر چه باشکوه تر تشریفات مجالس شماست.


تشریفاتمجالس ملل تمام توان خود را بکار می برد تا شما میزبان محترم در برابرمهمانان عزیزتان جشن بیاد ماندنی را برپا کنید و بتوانید بهترین مراسم عروسی، نامزدی و یا تولد  را برگزار کنید.  هدف ما رضایت شماست.