تشریفات و خدمات مجالس الف | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات,تشریفات الف,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

تشریفات و خدمات مجالس الف | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات,تشریفات الف,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

آیا نورپردازی و فضای سالن در تشریفات عروسی مهم است

سالن ها نقش موثری را در برگزاری تشریفات عروسی باشکوه و تمام عیار ایفا می کنند. رزرو یک سالن متناسب با خواست و هزینه های عروس و داماد، می تواند خاطره خوشی را در ذهن آنها قرار دهد. اما همیشه انتخاب یک سالن عروسی خوب کار راحتی نیست. بخصوص اینکه قبل از برگزاری جشن کارهای دیگری نیز از قبیل تهیه جهیزیه، تهیه خانه، تدارکات عروسی و ... باید انجام شوند. بنابراین گاهی پیدا کردن سالن خدمات عروسی خوب به یک دغدغه تبدیل می شود. برای کاهش استرس های قبل از برگزاری جشن، معیارهای انتخاب بهترین تالارهای عروسی را در زیر شرح می دهیم.


نورپردازی و فضای سالن چگونه باشد


محیط و فضای سالن: فضای سالن باید زیبا و دلنشین باشد. به طوری که تا زمانی که مهمانان در سالن هستند احساس راحتی داشته باشند. یک فضای باز و بزرگ که جای نشستن، قدم زدن، رقص و شادی و ... را برای مهمانان فراهم کند، یکی از ویژگی های مهم یک سالن خدمات عروسی محسوب می شود.


نورپردازی سالن: زیبایی سالن بوسیله برخی آیتم ها انجام می شود. تزئین سالن با گل های زیبا که در برخی از سالن ها از گل های طبیعی استفاده می شود و نورپردازی نقش زیادی را در شکوه جشن عروسی دارند. در سالن های مجلل، نورپردازی به شکل هنرمندانه ای انجام می شود. به طوری که تمامی قسمت های سالن را تحت تاثیر قرار می دهد.