تشریفات و خدمات مجالس الف | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات,تشریفات الف,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

تشریفات و خدمات مجالس الف | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات,تشریفات الف,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

آیا تشریفات گران قیمت انتخاب درستی است

برگزاری یک جشن عروسی مجلل با تمامی امکانات پذیرایی از مهمانان، از جمله آرزوهای تمامی جوانان در زمان تشکیل زندگی مشترک است. اما برگزاری جشن عروسی باشکوه و یک جشن عروسی پرهزینه دو موضوع کاملا متفاوت هستند. به طوری که نمی توان گفت اگر جشن عروسی با مخارج بالا و هزینه های هنگفت برگزار شود، لزوما یک جشن خوب و با تمامی امکانات و شرایط تمام عیار است.


معیارهای مختلفی تعیین کننده هزینه خدمات عروسی است. برای مثال یک خدمات عروسی که در قسمت شمالی شهر قرار گرفته است، مطمئنا به خاطر قرار گرفتن در یک منطقه جغرافیایی گران قیمت باید هزینه های بیشتری را صرف خرید زمین، عوارض شهرداری، مالیات و ... کند. به همین دلیل نمی توان گفت که بالا بودن هزینه های برگزاری جشن عروسی در این خدمات عروسی غیرمنصفانه است بلکه به علت امکان و شرایط آن هزینه ها بیشتر محاسبه می شوند.


البته برخی از خدمات مجالس نیز جانب انصاف را رعایت نمی کنند. هر چند در این زمینه اتحادیه وجود دارد که برای رعایت حقوق مشتریان و همچنین خدمات مجالس، قیمت ها توافقی تعیین می شود، اما برخی از تالارها و تشریفات عروسی نسبت به این قیمت ها بی توجه بوده و خود برای تعیین قیمت اقدام می کنند. در این رابطه ممکن است این خدمات مجالس امکانات بیشتری را در نظر گرفته باشند و آپشن های آنها بیش از همکارانشان باشد.