تشریفات و خدمات مجالس الف | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات,تشریفات الف,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

تشریفات و خدمات مجالس الف | برگزاری مراسم عروسی و نامزدی

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات,تشریفات الف,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

میزهای مدیریتی چه تفاوتی با میزهای کارشناسی معمولی دارند؟

میز کارشناسی از نوع دیگر میزهای اداری است. این میز برای تسهیل کار برای کارشناسان حاضر در محل کار ساخته و استفاده می‌شود. میز کارشناسی باید صفحه ای بزرگ داشته باشد تا در هنگام کار روی آن فرد بتواند تمام امکانات مورد نیاز خود را در آن داشته باشد. همچنین، با توجه به گذراندن ساعات طولانی میز کارشناسی باید از اصول ارگونومیک پیروی کند تا کمترین مشکلات برای سلامتی فرد را به وجود بیاورد.

 

میز مدیریت در یک فضای کاری پیش از همه باید نشان دهنده شأن مدیر باشد. این میز باید بزرگ بوده و از متریال بسیار خوب ساخته شده باشد. بهتر است سیستم فایلینگ مورد نیاز مدیر نیز در دل میز او تعبیه شده باشد تا دسترسی به مدارک و لوازم مورد نیاز مدیر آسان باشد.

 

ویژگی های میز مدیریتی

شرکت مبلمان اداری آفن در امر تولید و ساخت انواع مبلمان اداری میز اداری، میز مدیریتی کلاسیک، کتابخانه، کانتر، پارتیشن اداری و... مهارت زیادی دارد. میزهای مدیریتی با توجه به انداره، نوع کاربرد و... دارای ویژگی های زیر می باشد:

رنگ میز مدیریتی

رنگ میزهای مدیریتی، اغلب از میان رنگ های تیره می باشد. رنگ های تیره جذابیت بیشتری دارند. بهترین انتخاب، رنگی است که با دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت و صندلی مدیریت هارمونی داشته باشد.

 

اندازه میز مدیریتی

میز مدیریتی نسبت به میزهای کارمندی و کارشناسی، دارای ابعاد بزرگتری است. دلیل این مسئله این است که با قرار دادن سیستم کامپیوتر بر روی آن، لوگوی شرکت، تقویم، کاتالوگ و... در یک قسمت از میز، باز هم فضای کافی برای سایر وسایل اضافه و پذیرایی باقی می ماند. ارتفاع میز مدیریت و اندازه میز مدیریت با توجه به ابعاد اتاق بسیار اهمیت دارد. توجه داشته باشید میز مدیریت نباید نسبت به ابعاد اتاق کار کوچکتر یا بزرگتر باشد.

 

طرح و فرم میز مدیریت

طرح و فرمی که برای میز مدیریت انتخاب می شود،از سادگی خارج است و برای آن اشکال زیبا و خاصی استفاده می شود. صندلی مدیریت هم از این قاعده مستثنا نیست این صندلی هم با طرحی متفاوت از صندلی اداری ساخته و به بازار عرضه می شود.

 

ارتفاع میز مدیریت

ارتفاع میز مدیریتی مدل های مختلفی دارد ولی نباید بیش از اندازه بلند و مرتفع باشد. به طوری که دسترسی مدیر به وسایل روی میز را با سختی مواجه کند. از سوی دیگر کوتاه شدن میز مدیریتی، به معنای خم شدن کاربر و در نتیجه منجر به مشکلات جسمانی می شود.


 

میزهای کارشناسی چند نوع دارند؟

 

میزهای کارشناسی با توجه به نوع کار افراد در یک محیط کاری دارای تفاوت هایی نیز هستند. انواع مختلفی از میزهای کارشناسی با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارند که مدیران شرکت ها با توجه به بودجه مورد نظر آن‌ها را برای کارکنان خود تهیه می کنند. این میزها علاوه بر ظاهر مناسب و کارایی بالا باید بر اساس اصول ارگونومیک ساخته شده باشند تا طی ساعت های کار طولانی در محل کار سلامتی پرسنل و کارشناسان حفظ شود.

 

 

آیا تفاوت چشمگیری میان میز مدیریت و میز کارشناس وجود دارد؟

 

بی شک به دلیل ماهیت متفاوت کار مدیران و کارشناسان، تفاوت های زیادی در ظاهر و کارایی میزهای مدیریت و کارشناسی وجود دارد. تفاوت های ظاهری شامل اندازه های میز، متریال و ابزار آلات به کار برده برای ساخت میز و  کمد و سیستم فایلینگ تعبیه شده روی میز است.

 

مبلمان اداری آفن با ساخت انواع میزهای مدیریتی و کارشناسی، توانمندی خود در زمینه ساخت انواع میزها و مبلمان اداری را به همه ثابت کرده است. این گروه صنعتی با تکیه بر تیم کارشناسی کارآزموده و طراحان هنرمند و خلاق خود، میزهایی مدیریتی شایسته بزرگ‌ترین مدیران ایرانی را با پیروی از استانداردهای روز اروپا و آمریکا می سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.